gambar-gambar...insan yg rapat dngan aman....hehehe.... ^___^

Monday, May 30, 2011

______KATA-KATA....PENEMAN JIWA________

knapa aku xdlahirkan sbagai sorg yg pndai mmujuk????aku xsmpurna dmatanya......mafkan aku.....aku xsperti yg kau inginkan......
Ya Allah...brikanlah driku ktenangan.....hlangkanlah sgala kresahan....temukanlah driku dngan kbahagiaan sperti brsamanya pda wktu dhulu....jka dia bnar2 ingin lpakan aku......tunaikanlah hasratnya Ya Allah....brikan aku prmulaan hdup sperti wktu aku dlahirkan sperti wktu dhulu....hlangkanlah sgala ingatanku trhadapnya.........ambillah daku.............
  aq diam bkan tnda aku mmbisu syg..aku diam kerna aku memikirkanmu..aq thu kau ingin mlupakanku skrg..aq sdia mnerimanya..mafkan aku kerna tdak thu cra untk mmujuk drimu..prgilah kau bhagia dngan insan yg dpat mmbahagiakan egkau..biarkan aku sndiri dtemani spi..mgkin d stu sdut kau tlah dpat mlupakanku skrg..dan dstu sdut dri jauh aku akan prhatikan snyumanmu yg dtg brtandang kmbali d bibirmu brsma org yg kau syangi..
 tiada lg kdengaran miss call dri sana.....tiada lg msj yg dterima....tiada lg ucpan yg sring diucapkan....dan mgkin dri ini dlm roses dlupakan......
 jika tiada lg kbahagiaan ddunia ini untkku....ambillah nyawaku....jka dia tlah jauh prgi mniggalkn aku....jauhkanlah lg pmergian ku drinya ke alam barzah....jka dia mngatakan yg cntanya pdaku lbih dlm....dlamkanlah lg cntaku sdalam alam kbur dari dunia ini,,,betapa org dseksa kta tdak mndengarnya....jka dia bgitu trseksa krana ksedihan....seksalah aku d alam sana lbih dri dia trseksa krana aku yg mmbuatnya merana....
aku sorg insan yg lmah....tiada kkuatan seprti drimu syg....aku tdak thu erti pjuk...mafkanlah aku....aku ingin mnjaga kamu sribu thun lg....tp saat ini kta tlah trpsah jauh...tdak sperti jnji2 kta yg mnis dsaat brcinta....titisan i mata pneman stia d mlm hari..aku tramat mmerlukan drimu!!brilah aku stu pluang untk mncintaimu sperti wktu dhulu...pjuklah aku dsaatku mrajuk....mengalahlah dnganku dsaatku brsalah....~
 tnpa drimu...ku hnya mnusia tnpa cinta,,yg mncari ktenangan d sbalik kelukaan....trima ksih ats sgalanya,,teganya drimu mengenakan aku sdemikian......teganya drimu mlukai htiku...kiranya aku tdak mngetahui hal yg sbenarnya..tntu bnyak lg hal darimu untk mmpersndakan aku....trima ksih Ya Allah...krana mmberi aku ptunjuk sdemikian....
sepi kini ku sepi......sunyi mrantai hati....tdak sperti hdupku dlu yg slalu dtemani glak tawa drinya.....tiada jlan kembali,,drinya tlah prgi..aku rlakan sgalanya krana tkdir tlah mnentukan sgalanya....ingin ku memujuk,,tp tdak mngerti ape yg dia iginkan....biarkan wktu berlalu,,untuk dia mnemui org yg lbih baik driku..kerna driku bnyak kkurangan dmatanya...................
 

No comments:

Post a Comment