gambar-gambar...insan yg rapat dngan aman....hehehe.... ^___^

Tuesday, December 7, 2010

DIRIMU KU LEPASKAN........~~~~

~aku minta maaf kerana tidak dapat menjagamu dengan baik...
~aku minta maaf kerana sering menyakitimu...
~aku minta maaf kerana selalu membuat kau mengalirkan air mata...

~aku sedar...aku bukan yang terbaik untuk dirimu...
~aku sedar...dirinya adalah pilihan yang terbaik untuk dirimu...
~jika aku terus bersamamu...aku takut,,kau akan ku terus bawa ke alam derita...

~tahulah sayang...dengarkanlah luahan hatiku ini....
~sekalipun aku xingin melihat kau kecewa...
~aku tahu kau hanya bahagia dengan dirinya...
~dan aku tahu,,kau ingin bersamanya...
~pergilah kau bersamanya..kerana aku hanya ingin melihat dirimu bahagia...
~janganlah kau memaksa dirimu untuk mencintai dan menyayangi diri ini kerana simpati...
~sedarlah engkau,,aku hanya mahukan cinta yang ikhlas dari hati...
~bukannya cinta simpati...

~aku akan berusaha melupakan dirimu....
~akan ku buang kisah cinta kita...
~pergilah kau...hidup bahagia dengan dirinya...
~aku xingin lagi melihatmu...
~aku xingin lagi mengetahui tentang dirimu...
~meskipun begitu...aku tidak pernah membencimu...
~sayangnya aku padamu...telah menutup kebencian aku terhadapmu...

~akan ku lepaskan dirimu dengan rela...maafkan aku...
~kerana sering termenung...teringatkan akan kenangan kita bersama...
~akan ku matikan NAMAMU di hatiku...
~untuk selama.....lamanya..............






No comments:

Post a Comment