gambar-gambar...insan yg rapat dngan aman....hehehe.... ^___^

Monday, December 6, 2010

TIADA KATA YANG DAPATKU LAFAZKAN LAGI.....*****

~ tiada lagi kata sayang untukku....
   tiada lagi kata cinta padaku...
   tiada lagi janjimu untuk setia denganku...
   ke mana semuanya menghilang sayang???

~bencinya dirimu pada diri ini...
  hinanya diri ini pada dirimu...
   yang ada cumalah kebencian di dalam hatimu untuk diri ini....


~terima kasih atas percintaan ini...
  terima kasih atas kesengsaraan ini...
  terima kasih atas kekecewaan ini...
  terima kasih atas air mata ini...



~akanku semadikan cinta kita di dalam kenangan...
   kenangan yang paling terindah ...yang telah aku lalui....

~rindunya aku pada drimu...rindunya aku ingin menatap wajahmu...
   rindunya aku ingin mendengar suaramu..rindunya aku pada ciuman dan pelukanmu...
   mengapa kita harus berpisah sayang???
   mengapa harus kau hina diri ini??? 


~aku hanya punya cinta...
  aku hanya punya rindu...
   tapi aku xmemerlukan cintamu kerana simpati...
   pergilah kau bersamanya...aku relakan...
   jangan lagi kau datang mengisi diri ini...
   kerana diri ini tidak mahu dipermainkan lagi oleh dirimu.....

No comments:

Post a Comment