gambar-gambar...insan yg rapat dngan aman....hehehe.... ^___^

Wednesday, June 22, 2011

~~duka menjemput~~

kasih xseindah impian.....
di kala sepi,,wajahmu datang membelengu fikiranku.....
menyesakkan ingatanku terhadapmu......
kau pergi tatkala diri ini memerlukan.......
kau ada tapi tidak menghiraukan aku.....

cintamu umpama satu derita...
sayangmu umpama satu gerhana.....
rindumu,,hanya mainan semata-mata....
mengapa rela kau menyakiti hati ini???
yang tulus mencintaimu......
mengapa kau berikan aku derita???
desebalik snyuman ada air mata yang tidak dapat ku selindungkan....
nama mu meniti di bibirku pada setiap saat.....
mesej darimu pengubat rinduku...
tapi,,aku tidak mahu perbuatan sama terjadi..
kau menyakiti hatiku berkali-kali......
aku ketepikan soal mesej....

aku mencintaimu melebihi diriku sendiri.....
tapi tergamak kau mainkan cintaku.......
tidak sedikitpun perasaan bersalah terbit dari hatimu.....
biarlah ku membawa hati.....
biarlah ku membawa diri....pergi jauh dari hidupmu......

No comments:

Post a Comment