gambar-gambar...insan yg rapat dngan aman....hehehe.... ^___^

Wednesday, June 29, 2011

!!!!!_karak_!!!!!!

salam smua...


tentu korg dah dngar pasal cter karak kan??tp...korg dah tngok ke cter 2??
ni cover DVD KARAK!!!!




ok2...now aman nak cter la srba sdikit psal cter ni....**cter ni mngisahkan tntang pngalaman paranormal 4 org plajar kolej yg dlam prjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuantan, mereka mngalami ksesakan luarbiasa di lbuhraya Karak dan brtekad mncari jalan altternatif iaitu mnuju jlan lama tnpa mnyedari kputusan ini bkal mrubah khidupan mreka slama-lamanya.**

ok...cter ni mmg sspen gler..dri 5 bntang aman bleh kasi 4 bntang la.....cter dia mmg bez....tp ada yg aman xfham ckit psal cter ni...hikhik......nnti korg tngok sndiri la....hukhukhuk

tapikan....hah!aman pling ska wtak Shera Aiyob sbagai Zura lam cter ni....dia mmg the best la....hukhukhuk....ce tngok pic wtak2 lam cter ni...yg tlah aman uplod kat bwah 2...taaaddaaa..






ni time dia mkan kulit mka dia sndiri...
p/s: gli aman tngok taw!!




 ni msa diorg trpergkap dlm kkssakan jlanraya...
p/s: sbenarnya 3 org plajar dri 4 org plajar ni dah mti mse mla2 mreka x-cden lg...sorg je hdup...iaitu Shera Aiyob sbagai Zura dlm cter ni...>yg kat blakang sbelah Shahir AF8<




aman ska msa ni!!!!
p/s: hehehe :-)




ce tngok jlan raya Karak yg snyi sepi ni.....
p/s: ptg pom dah snyi...mlm lg la....



k lahh...stakat ni je la yg aman nak taip hari ni...jngan lpe beli DVD Karak ni taw...msti tngok ni!!!INGAT!!beli ygg ORI pnya taw!!>aman xsbar tggu KL GANGSTER lak yg kuar ni<<hehe..k tata all...mmmuuuuaaaahhhhh

2 comments:

Qaseeh Tolia said...

Tak nak tengok, nanti tak boleh tido..Last tengok jgn pandang blkg...ngigau tak abis lagi

[A][M][A][N]:::[G][A][L][A][N][G] said...

hakhakhakhak>>>qaseeh pnakut...hehehehe

Post a Comment