gambar-gambar...insan yg rapat dngan aman....hehehe.... ^___^

Wednesday, June 22, 2011

----merawat luka----

hari semakin hari......
dirimu xpernah dapat ku lupakan......
cintaku padamu umpama kuntuman bunga....
yang semakin hari semakin berkembang.....
yang tidak akan pernah layu......

sayu hati ini....manunggu mu kembali ke pangkuanku....
seperti dahulu.....
walaupun kau ku lepaskan...namun hati tetap menyintaimu tanpa balasan....
jauh di sudut hati masih mengharap dirimu kembali....
namun segala apa yang terjadi telah terbukti...
dirimu telah jauh pergi.....
manisnya saat bercinta seperti waktu dulu.....
hangatnya kasihmu membakar jiwaku.....andai waktu itu dapat di undurkan....
berilah aku ketenangan...
yang sama seperti waktu itu...... 
namun pabila kesudahannya begini......
aku terima dengan pasrah....
walau air mata peneman sepi....
aku tetap akan bangkit mencari nafas baru....
seperti suatu ketika dahulu.....
berilah aku kekuatan....
mencari ketenangan yang abadi...
janganlah ku di berikan derita lagi....
sampaikan lah angin......
bahawa aku masih mencintainya.............

No comments:

Post a Comment